firletka - 2008-06-12 23:04 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Futbolowa
(Wiadomość 7866082)
Szkoda, że wszyscy widzą winę tylko w osobie sędziego...
Bo nasza przegrana to tylko jego wina. Może i uznano nam gola ze spalonego, ale to jest wpisane w mecze. Niemcom też uznano gola ze spalonego w niedzielnym spotkaniu. Z tym sie po prostu trzeba liczyć. Może i przez pierwsze pół godziny to Austriacy mieli więcej okazji, ale my mieliśmy Boruca, który świetnie bronił. A świetny bramkarz, to też jakaś miara siły całego zespołu. Pozostałe 60 minut praktycznie należało do Polski, dopóki się nam nie wp******* sędzia ze swoim karnym. Zwycięstwo nam się dziś po prostu należało.
Futbolowa - 2008-06-12 23:04 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
też prawda...nawet gdyby nie karny to i tak mielibyśmy małe szanse :ehem: tyle, że przez niego nie mamy ŻADNYCH szans :(
Tak po prawdzie, to chore były te nadzieje. Naprawdę, nie zasługujemy na awans :( Jesteśmy bardzo słabo przygotowani i to się uwydatniło...
CzarnaLandrynka - 2008-06-12 23:05 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
"Wszyscy mają pretensje do sędziego". A do kogo można mieć? Polacy, po fatalnej grze w pierwszych 30 minutach, nie dość że strzelili gola, to jeszcze znacznie poprawili grę, Boruc na bramce szalał, utrzymywaliśmy wynik, a nawet mało brakowało do podwyższenia. A sędzia - a to faulu 'nie zauważył', wszystko było na rzecz Austriaków (co jeszcze byłam w stanie wybaczyć, bo nasza reprezentacja robiła swoje), ale w ostatnich sekundach przesadził. Nawet wzburzył Leo B., co było też ciekawe. Rozumiem, że próbujesz zrozumieć Webba, ale to co zrobił to było ewidentne przegięcie.
Melodia mgieł nocnych - 2008-06-12 23:06 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Smutno:(
Ale jutro kibicujemy Holandnii!!!!!!!!!!!!!Mam nadzieję, żę nakopią w tyłeczek Francuzom!:D
Futbolowa - 2008-06-12 23:06 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez firletka
(Wiadomość 7866164)
Bo nasza przegrana to tylko jego wina. Może i uznano nam gola ze spalonego, ale to jest wpisane w mecze. Niemcom też uznano gola ze spalonego w niedzielnym spotkaniu. Z tym sie po prostu trzeba liczyć. Może i przez pierwsze pół godziny to Austriacy mieli więcej okazji, ale my mieliśmy Boruca, który świetnie bronił. A świetny bramkarz, to też jakaś miara siły całego zespołu. Pozostałe 60 minut praktycznie należało do Polski, dopóki się nam nie wp******* sędzia ze swoim karnym. Zwycięstwo nam się dziś po prostu należało.
Tylko jego? To dlaczego nie wykorzystywaliśmy danych nam okazji? Czemu zadowoliliśmy się jednobramkowym prowadzeniem i nie atakowaliśmy? Bramka nam źle uznana - w porządku, ale już innym nie w porządku? Trochę obiektywizmu ;)
*angel1710** - 2008-06-12 23:06 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez mesarka
(Wiadomość 7866119)
a na tej aukcji to tak na serio :hahaha: jak oni za to zapłaca? xD
ej uspokoiłyście się już?
bo ja powoli tak.. dalej mam drgawki jak widzę tego pajaca :mad: ale zjadłam sobie czipsy [wiem wiem, nie je sie o tej porze, ale to sytuacja wyjątkowa!] popiłam wodą i troche nerwy mi puściły.. teraz chce mi się płakać..
ja sie najadłam placka z truskawkami i bitą smietaną :-p troche pomoglo, a teraz pije kawe bo jutro mam spr i jeszcze nic nie umiem:rolleyes::mdleje:
jak myslicie, polscy kibice ktorzy byli na tym meczu zrobia zadyme ?
mesarka - 2008-06-12 23:06 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
ja też uciekam spać.. nie naróbcie mi dużo zaległości.. proszę ja Was ;)
dobranoc :*
Futbolowa - 2008-06-12 23:07 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez CzarnaLandrynka
(Wiadomość 7866186)
"Wszyscy mają pretensje do sędziego". A do kogo można mieć? Polacy, po fatalnej grze w pierwszych 30 minutach, nie dość że strzelili gola, to jeszcze znacznie poprawili grę, Boruc na bramce szalał, utrzymywaliśmy wynik, a nawet mało brakowało do podwyższenia. A sędzia - a to faulu 'nie zauważył', wszystko było na rzecz Austriaków (co jeszcze byłam w stanie wybaczyć, bo nasza reprezentacja robiła swoje), ale w ostatnich sekundach przesadził. Nawet wzburzył Leo B., co było też ciekawe. Rozumiem, że próbujesz zrozumieć Webba, ale to co zrobił to było ewidentne przegięcie.
Nie staram się zrozumieć Webba, bo był to jego ewidentny błąd. Po prostu staram się być obiektywna i żałuję, że nasi zawodnicy nie umieli dobrze zaatakować, tylko odpuścili sobie.
Anethka - 2008-06-12 23:08 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
jak myslicie, polscy kibice ktorzy byli na tym meczu zrobia zadyme?
Myślę, że tak.
wykrasana - 2008-06-12 23:08 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Dobre jest jeszcze hasło :
"To może karny w 92 minucie? Takie rzeczy to tylko w erze" :cojest:
Ja już dzięki Bogu ochłonełam. :O Chodziłam z 15 minut wokół pokoju , pfffffffffffffffffff
Anethka - 2008-06-12 23:08 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Ok idę spać. Pa :*
kr0pka - 2008-06-12 23:08 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez *angel1710**
(Wiadomość 7866191)
j
jak myslicie, polscy kibice ktorzy byli na tym meczu zrobia zadyme ?
Już pisałam, brat dzwonił i mówił, że chcieli wkroczyć na murawę i tam zrobić zadymę:rolleyes:
buulina - 2008-06-12 23:09 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Futbolowa
(Wiadomość 7866199)
i żałuję, że nasi zawodnicy nie umieli dobrze zaatakować, tylko odpuścili sobie.
:ehem:
*angel1710** - 2008-06-12 23:09 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Futbolowa
(Wiadomość 7866190)
Tylko jego? To dlaczego nie wykorzystywaliśmy danych nam okazji? Czemu zadowoliliśmy się jednobramkowym prowadzeniem i nie atakowaliśmy? Bramka nam źle uznana - w porządku, ale już innym nie w porządku? Trochę obiektywizmu ;)
to ze komentatorzy z Polsatu upieraja sie przy spalonym to jedno, ja tam nigdy nie zrozumiem na czym to polega, ale w bardzo duzej ilosci komentarzy jest negowanie tego niby spalonego. niemcy tez nam strzeleli ze spalonego i jakos nikt karnego nam nie w 93 minucie gry nie podyktowal :rolleyes: ten mecz to chyba ostatnie miejsce gdzie mozna szukac obiektywizu.
atka83 - 2008-06-12 23:11 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Chociaż raz przyznam racje naszemu prezydenowi,który to powiedział,że nie weirzy w podyktowany rzut kary w 92 minuci,iedy to gospodarze przegrywają.Widać,że Nasi piłkarze są podłamani,pewnie też źli.
Futbolowa - 2008-06-12 23:12 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez *angel1710**
(Wiadomość 7866221)
to ze komentatorzy z Polsatu upieraja sie przy spalonym to jedno, ja tam nigdy nie zrozumiem na czym to polega, ale w bardzo duzej ilosci komentarzy jest negowanie tego niby spalonego. niemcy tez nam strzeleli ze spalonego i jakos nikt karnego nam nie w 93 minucie gry nie podyktowal :rolleyes: ten mecz to chyba ostatnie miejsce gdzie mozna szukac obiektywizu.
Ale kto powiedział, że ten karny to odwet za spalonego? :eek: Nawet jeśli strzeliliśmy bramkę prawidłowo, oni z niesłusznego spalonego to i tak mam większy żal do naszych piłkarzy za nieudolność, niż do sędziego za wtórną głupotę.
Futbolowa - 2008-06-12 23:12 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez atka83
(Wiadomość 7866233)
Chociaż raz przyznam racje naszemu prezydenowi,który to powiedział,że nie weirzy w podyktowany rzut kary w 92 minuci,iedy to gospodarze przegrywają.Widać,że Nasi piłkarze są podłamani,pewnie też źli.
Niestety, gospodarzą zawsze 'ściany' pomagają :(
CzarnaLandrynka - 2008-06-12 23:13 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
A czemu Austria nie wykorzystała 7 strzałów do bramki (bodajże 7)? Takie pytanie też mogę zadać. I jeszcze jednego nie rozumiem: dlaczego mówicie 'i tak by to nic nie dało'??? Zostaliśmy potraktowani niesprawiedliwie, i to się się liczy, to nie był czas na osądzanie 'komu się opłaca'. Austria ma takie szanse jak my do wyjścia z grupy: praktycznie żadne. Za to okupione ciężką pracą naszych piłkarzy.
*angel1710** - 2008-06-12 23:13 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez kr0pka
(Wiadomość 7866213)
Już pisałam, brat dzwonił i mówił, że chcieli wkroczyć na murawę i tam zrobić zadymę:rolleyes:
wiem wiem, pamietam tylko chodzilo mi raczej o zadyme poza stadionem. mam nadzieje, ze nie bo tak odwroca kota ogonem ze polscy kibice zostana nazwani kibolami i beda be i odwroci to uwage od tego skandalicznego remisu austrii.
firletka - 2008-06-12 23:29 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Futbolowa
(Wiadomość 7866190)
Tylko jego? To dlaczego nie wykorzystywaliśmy danych nam okazji? Czemu zadowoliliśmy się jednobramkowym prowadzeniem i nie atakowaliśmy? Bramka nam źle uznana - w porządku, ale już innym nie w porządku? Trochę obiektywizmu ;)
Bo wszystkich okazji to nawet miesznka reprezentacji Holandii, Francji i Niemiec by nie wykorzystała. Najważniejsze w meczu, by strzelić o gola więcej niz przeciwnik, a my byliśmy bliscy dokonania tego.
Bramki uznawane ze spalonych to normalna rzecz w futbolu. Zdarza się. My zostaliśmy pokrzywdzeni w niedzielę. Uznano Niemcom źle zdobytą bramkę i ok. Bywa. Trzeba się z tym pogodzić. Ale dziś sędzia po prostu wypaczył wynik. To nie była pomyłka. To była jakaś totalna porażka sędziego. Jeśli nie było to celowe zachowanie, to jest po prostu beznadziejnym arbitrem i na mecze o takie stawki nie powinien mieć wstępu!
I uwierz mi - potrafię być obiektywna.
firletka - 2008-06-12 23:30 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Przepraszam za te duble, ale to chyba związane z tym Database Error :rolleyes:
kr0pka - 2008-06-12 23:31 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Też mam nadzieję, że żadnych zadym nie będzie.
I jesli nie teraz to w 2012 nam 'sciany' tez pomogą.
firletka - 2008-06-12 23:41 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Tu mi cos tez nie wyszło.
Futbolowa - 2008-06-12 23:46 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Bo wszystkich okazji to nawet miesznka reprezentacji Holandii, Francji i Niemiec by nie wykorzystała. Najważniejsze w meczu, by strzelić o gola więcej niz przeciwnik, a my byliśmy bliscy dokonania tego.
Nieprawda. W tym meczu potrzeba nam było więcej bramek, niż jednej. I trzeba było postawić wszystko na jedną kartkę, bo zwycięstwo 1:0 nic nam i tak nie dawało. Bilans bramek i tak mielibyśmy słabsi niż nasi rywale. Futbol polega na atakowaniu, a nie murowaniu bramki i staniu w miejscu. Rozumiem - zabezpieczanie tyłów i inne bajki, ale grę z kontry stosuje się wtedy, kiedy przeciwnik nas przyciska i jest lepiej dysponowany. Tutaj to my górowaliśmy (II połowa) i należało to wykorzystać.
Cytat:
Bramki uznawane ze spalonych to normalna rzecz w futbolu. Zdarza się.
Tak samo jak błędnie podyktowane karne. Niestety. Ja jestem zwolenniczką wprowadzenia nowych technologii do piłki nożnej i umożliwienie sędziom oglądania powtórek w tak spornych sytuacjach. Sędzia to tylko człowiek i ma prawo się pomylić. Szkoda, że pało na nas. Nawet, jeśli było to ewidentne wybaczenie.
silva - 2008-06-13 00:01 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Ktoś w TV zapodał taki pomysł, żeby Polska zryzygnowała z dalszej gry na znak protestu, że wyszłaby z tego z honorem ( i że zresztą i tak marne szanse, że dalej przejdziemy) i pokazała, że takich praktyk nie powinno być i że trzeba coś z tym zrobić, ale osobiście wątpię, żeby to coś dało. :rolleyes:
Selekcjonerka - 2008-06-13 00:31 Euro 2008: mecz Polska-Austria
Jestem, szczerze pisząc, wściekła. Webb to ewidentny sędzia kalosz. :cool: Ponarzeka ktoś ze mną? :-p
diamentowa - 2008-06-13 05:12 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Ale chyba jest różnica między niesprawiedliwym karnym w trakcie meczu, a takim w ostatnich sekundach prawda? Nie mieliśmy szansy się odegrać!
tamonita - 2008-06-13 05:52 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje! :cool: wogóle przegięcie :mad:
pragnienie - 2008-06-13 06:09 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Anethka
(Wiadomość 7864932)
Leo, why? :D
Jakim prawem?! :(
tu raczej nie Leo, ale Howard, why?
for money :p:
złaaaa... złaaa jestem :P
women71 - 2008-06-13 06:22 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez Selekcjonerka
(Wiadomość 7866336)
Jestem, szczerze pisząc, wściekła. Webb to ewidentny sędzia kalosz. :cool: Ponarzeka ktoś ze mną? :-p
A mnie jest smutno:((( Ale przynajmniej pokazaliśmy coś i w pewien sposób przejdziemy do historii piłkarskiej. Chociaż Tyle:)
phdwao - 2008-06-13 06:51 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
A ja sądzę,że to wina łysego który w ostatniej sekundzie akurat MUSIAŁ szarpać przeciwnika i jajo:/
anCcik - 2008-06-13 06:51 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
ewidentny błąd sedziego ! ;/ ten faul nie był na tyle poważny, żeby dać żołtą kartkę komukolwiek, a co dopiero podyktować rzut karny :rolleyes:. tak się cieszyłam z wygranej a tutaj co? w doliczonym czasie nasze nadzieje ktoś rozwiewa ... i tak jestem zadowolona z gry polskiego drużyny, szkoda, że dopiero w 2 połowie.
[ najbardziej mi się śmiac chciało, jak po skonczonym meczu wszyscy na GG mieli opisy, jednoznacznie mówiące co każdy sądzi o całym zajściu ;p ]
Anetuniaa - 2008-06-13 06:56 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez diamentowa
(Wiadomość 7866412)
Ale chyba jest różnica między niesprawiedliwym karnym w trakcie meczu, a takim w ostatnich sekundach prawda? Nie mieliśmy szansy się odegrać!
Właśnie to mnie najbardziej boli, bo może pokładam przesadną wiarę w naszych chłopców ale wierzę że by się odegrali!
asiulkaa - 2008-06-13 07:11 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez phdwao
(Wiadomość 7866624)
A ja sądzę,że to wina łysego który w ostatniej sekundzie akurat MUSIAŁ szarpać przeciwnika i jajo:/
Problem w tym że sędzia miał bardzo wybiórcze postrzeganie, bo widział jak Polacy faulują, a tego farbowanego blondyna z austriackiej drużyny już nie- najpierw uderzył naszego piłkarza a potem w tej przepychance też nie omieszkał ciągnąć piłkarzy.
blaque - 2008-06-13 07:13 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Czytam Was ale się nie wypowiadam :o ale pozwolę sobie zacytować: chłopcy po meczu:
Wojciech Łobodziński: Nie podejrzewam sędziego, że zrobił to (podyktował rzut karny - przyp. red.) celowo. On po prostu był słaby. Angielscy sędziowie mają to do siebie, że są cenienie tylko we własnym kraju. W Europie im nie idzie.
Jacek Bąk: Dostać bramkę w 93. minucie, po błędzie sędziego, to nic przyjemnego. Nie potrafię sobie wyjaśnić tej sytuacji. Jeden człowiek zniszczył wysiłek całej drużyny. Ja jestem bardzo spokojny, ale sędzia ma szczęście, że go nie złapałem za gardło. Chwilę przed podyktowaniem karnego ja się przepychałem z Kienastem, a facet idzie do Mariusza Lewandowskiego i go upomina. Za chwilę powtórka wolnego, przepychanka dwóch piłkarzy jakich wiele w każdym meczu, a on gwiżdże jedenastkę. Jestem załamany postawą sędziego. To woła o pomstę do nieba. Jaja jakieś. Najbardziej szkoda wysiłku Artura Boruca, który bronił fantastycznie. Długo się nie pogodzimy z tą porażką.
Mariusz Lewandowski: To jakiś skandal. Można "wydrukować" karnego w ostatniej minucie, ale nie gdy facet przewraca się o własne nogi. Pierwsza połowa była słaba w naszym wykonaniu, ale po przerwie kontrolowaliśmy sytuację. Szkoda tego meczu, bo mieliśmy trzy punkty prawie w kieszeni. Gdyby za upadki sędziowie zawsze dyktowali karne, to byłoby ich po 20 meczów. Gość się położył, a tu gwizdek.
z onet.pl
Odnośnie meczu..nawet się nie wypowiem, bo brak mi słów..:confused:
Anetuniaa - 2008-06-13 07:13 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez buulina
(Wiadomość 7866115)
nie wszyscy;) ale to chyba ludzi najbardziej zbulwersowało. mielismy wiele sytuacji, których nie wykorzystalismy, a pierwsza połowa była słaaaabaa, druga lepsza, ale nie jakas rewelacyjna.. heh
:ehem:
anCcik - 2008-06-13 07:21 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez asiulkaa
(Wiadomość 7866701)
w tej przepychance też nie omieszkał ciągnąć piłkarzy.
zgadzam się. wina leżała po obydwu stronach, więc nie wiem czemu ostatecznie podzialało to na naszą niekorzyść :/
nice6irl - 2008-06-13 07:31 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Jest już wątek o euro. Po co było zakładać kolejny?
luizinha - 2008-06-13 07:42 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez firletka
(Wiadomość 7866258)
Bo wszystkich okazji to nawet miesznka reprezentacji Holandii, Francji i Niemiec by nie wykorzystała. Najważniejsze w meczu, by strzelić o gola więcej niz przeciwnik, a my byliśmy bliscy dokonania tego.
Bramki uznawane ze spalonych to normalna rzecz w futbolu. Zdarza się. My zostaliśmy pokrzywdzeni w niedzielę. Uznano Niemcom źle zdobytą bramkę i ok. Bywa. Trzeba się z tym pogodzić. Ale dziś sędzia po prostu wypaczył wynik. To nie była pomyłka. To była jakaś totalna porażka sędziego. Jeśli nie było to celowe zachowanie, to jest po prostu beznadziejnym arbitrem i na mecze o takie stawki nie powinien mieć wstępu!
I uwierz mi - potrafię być obiektywna.
nie no, kazdy moze byc zdenerwowany taka sytuacja jaka miala miejsce wczoraj, ale mownienie ze holandia lub portugalia nie wykorzystaly by takiCh szns jakie mieli polacy?? eh no to przesada.
granie z przewaga jednego gola, nie gwarantuje wygranej, szczegolnie jesli mozna by sie bylo przylozyc (krzynówek) i strzelic bramke lub wykonac kluczowe podanie a nie "probowac uwierzyc w siebie" bo to nie czas i nie miejsce. przypomne historyczny mecz widzew-legia w '97 o mistrzostwo polski. legia wygrywala gdzies do 85 minuty 2:0, a przegrala bo widzew sie spial i strzelil 3 bramki w 5 minut. jaki z tego moral - trzeba wykorzystac przewage na boisku do strzelania bramek, wtedy nawet karny w 93 minucie nie zrobi roznicy.
jak mowi reklama totolotka, ZEBY WYGRAC, TRZEBA GRAC.
mimi_77 - 2008-06-13 07:47 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
No to teraz mamy minimalne sznase na wyjscie z grupy i 16stegokolejny mecz o wszystko ;/;/
byliczka - 2008-06-13 07:58 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Bede jedyna ale powiem tak: Guerreiro był na minimalnym spalonym. Na polsacie po meczach są takie symulacje komputerowe na których pokazują wszystko i było ewidentnie widać że jest na spalonym. Później z kilkunastu kamer było pokazane jak Lewandowski trzyma austriaka i popycha go w polu bramkowym, za co został podyktowany rzut karny. Kwestią sporną było to czy jego przewinienie było rzeczywiście aż tak wielkie aby dyktować karnego, ja z tego co widziałam ewidentnie go popchnął ale nie wiem czy karny był czy go nie było. Nawet Leo powiedział tylko tyle że nie widział dokładnie tej sytuacji więc nie powie, a cały skandal polega na tym że sędzia powtórzył 2x rzuc wolny, czego właściwie się nigdy nie robi. nI w tym cały problem a nie w karnym ;) Porażka była winą Podolskiego, remis sędziego, a kiedy Polacy zaczną brać odpowiedzialność za swoje mecze? Już zawsze będzie kogoś winą ich porażka? :confused:
mimi_77 raczej szans nie ma. Dudka wczoraj powiedziuał: Trzeba wierzyć w cud. Musielibyśmy wygrać z Chorwacją 3:0 a niemcy musieliby przegrać z Austrią 0:2 co jak wiadomo jest rzeczą nieosiągalną. Więc jedziemy do domu na 95%.
angel SPALONY: Spalony następuje w momencie zagrania piłki przez współpartnera do zawodnika znajdującego się na pozycji spalonej (bliżej linii bramkowej przeciwników niż przedostatni przeciwnik) i biorącego aktywny udział w grze. Zawodnik nie jest na pozycji spalonej, gdy otrzymuje piłkę zagraną bezpośrednio z:
lwyrzutu piłki z autul
lrzutu rożnegol
lrzutu karnego (rozgrywanego "na raty")l
Przepisu o spalonym nie stosuje się w przypadku, gdy zawodnik będący przy piłce, po wyminięciu zawodników drużyny przeciwnej pozostaje w pozycji "sam na sam" z bramkarzem. Wówczas to może podać do gracza swojego zespołu "w linii" lub "do tyłu". Podanie "do przodu" zakwalifikowane zostanie jako "spalony"
Luizinha dokładnie :) Żeby wygrać trzeba grać. I nie ukrywajmy że nasz gol, był kompletnym, zupełnym przypadkiem i gdyby nie to że piłka wpadła na rogera byłby problem.
xtalciax - 2008-06-13 08:06 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
wczoraj sie nie wypbo mnie nie było :( poza tym była w za dużym szoku :eek:
ciężko mi cokolwiek pisać bo musiałabym użyć wulgaryzmów :mad: ale powtarza się scenariusz z Korei-Japonii, gdzie nie uznawali bramek Włochom czy Holendrom na korzyśc gospodarzy :rolleyes:
widać było ze cały mecz gwizdał pod Austrię :( ile oni mieli wolnych a ile my (2 czy 3?) po prostu zenada. Przykro ze wszędzie rządzą układy i mamona :( i można sobie oszukiwać na oczach całej Europy :rolleyes:
już wracamy do domu, bo na bank Austria nie wygra z NIemcami :mad: i niech ich tam pogromią z 5:0 :mad: (chyba że sędzia da Austrii ze 3 karne :rolleyes:)
kur.. jestem taka zła że yhhh....
a i tak na marginesie to wedle tych nowych przepisów UEFA nie było spalonego :ekhm: Saganowski nie podawał do Rogera który był na pozycji spalonej tylko strzelał. A piłka odbiła się od Austryjaków i Roger ją dobił. TO jaki to spalony rykoszet od obrońcy? W meczu Polska-Niemcy, gdzie Klose był na spalonym, a podawali piłkę Podolskiemu wchodzącemu w 2 tempo też nie gwizdali spalonego. Bo teraz spalony liczą wtedy kiedy podają piłkę do zawodnika mającego pozycję spaloną, wiec jak dla mnie spalonego tam nie było.
No ale teraz to możemy sobie gdybać.
Chłopakom ciężko będzie w poniedziałek się zmotywować i wyjść na boisko :(
byliczka - 2008-06-13 08:09 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Porażka była winą Poldiego, remis sędziego? A kiedy Polacy zaczną brać odpowiedzialność za rozgrywane mecze? :confused:
Fraoch - 2008-06-13 08:15 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867044)
wczoraj sie nie wypbo mnie nie było :( poza tym była w za dużym szoku :eek:
ciężko mi cokolwiek pisać bo musiałabym użyć wulgaryzmów :mad: ale powtarza się scenariusz z Korei-Japonii, gdzie nie uznawali bramek Włochom czy Holendrom na korzyśc gospodarzy :rolleyes:
widać było ze cały mecz gwizdał pod Austrię :( ile oni mieli wolnych a ile my (2 czy 3?) po prostu zenada. Przykro ze wszędzie rządzą układy i mamona :( i można sobie oszukiwać na oczach całej Europy :rolleyes:
już wracamy do domu, bo na bank Austria nie wygra z NIemcami :mad: i niech ich tam pogromią z 5:0 :mad: (chyba że sędzia da Austrii ze 3 karne :rolleyes:)
kur.. jestem taka zła że yhhh....
o to to ! myslę identycznie ! :( chociaż do pierwszego gola grali nasi troche bez polotu to potem fajnie się rozkręcili. I gdyby nie ten gnom sędzia, wygralibyśmy. Ale to było z jego strony aż żenujące - powtarzanie rzutu wolnego a potem ten karniak - za takie przepychanki nikt nie daje w ostatniej minucie rzutu karnego bo jest niesprawiedliwy. Widział że w innym przypadku Austria nie ma szans nam strzelić gola.
byliczka - możei był przypadkowy ten gol, ale później mieli dużo dobrych akcji na bramkę więc był zasłużony. dla mnie zasłużony był też gol dla Austrii bo w pierwszej połowie grali lepiej niż nasi, ale zasłużony nie oznacza że powinni go otrzymać jako podarunek od sędziego. Jakby ten gol padł podczas gry to okej, ale mnie najbardziej zniesmaczyła cała akcja sędziego. A na marginesie żeby nie było - nie winie go za naszą przegraną tylko za niesprawiedliwość ;) :)
istari - 2008-06-13 08:17 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
w tym samym momencie, w którym Lewandowski teoretycznie trzyma Austriaka, drugi czy trzeci piłkarz za nim fauluje Polaka.
Anetuniaa - 2008-06-13 08:19 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez istari
(Wiadomość 7867120)
w tym samym momencie, w którym Lewandowski teoretycznie trzyma Austriaka, drugi czy trzeci piłkarz za nim fauluje Polaka.
Tak też to widziałam, szkoda że sędzia widział co chciał :confused:
xtalciax - 2008-06-13 08:23 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Fraoch
(Wiadomość 7867103)
o to to ! myslę identycznie ! :( chociaż do pierwszego gola grali nasi troche bez polotu to potem fajnie się rozkręcili. I gdyby nie ten gnom sędzia, wygralibyśmy. Ale to było z jego strony aż żenujące - powtarzanie rzutu wolnego a potem ten karniak - za takie przepychanki nikt nie daje w ostatniej minucie rzutu karnego bo jest niesprawiedliwy. Widział że w innym przypadku Austria nie ma szans nam strzelić gola.
w ogóle pierwszy raz odkąd interesuję się piłką tak poważnie (2 lata) to widziałam powtórzenie wolnegokiedy bramkarz ma już piłkę w rękach :eek: wiem zę powtarza sie karne jak nie zargają na gwizdek, ale ten pajac by powtórzył 5 razy i by im znalazł tego karnego w końcu :mad:
Cytat:
Napisane przez istari
(Wiadomość 7867120)
w tym samym momencie, w którym Lewandowski teoretycznie trzyma Austriaka, drugi czy trzeci piłkarz za nim fauluje Polaka.
dokładnie jeden z Austryjaków faulował Bąka :mad: i gdyby sędzie chciał to odgwizdałby fauł dla Polski :rolleyes: no ale GOSPODARZE bez bramki no jak to tak :cool:
ona24 - 2008-06-13 08:31 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
:mur: Jestem wściekła :(
Luba - 2008-06-13 08:31 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Fraoch
(Wiadomość 7867103)
Jakby ten gol padł podczas gry to okej, ale mnie najbardziej zniesmaczyła cała akcja sędziego. A na marginesie żeby nie było - nie winie go za naszą przegraną tylko za niesprawiedliwość ;) :)
Własnie. Co innego przegrać czy zremisowac w grze, no, człowiek popsioczy ale przełknie... Ale ta wczorajsza końcówka meczu powinna byc pokazywana przyszłym sędziom jako przykład negatywny, jak sie sedziować nie powinno. Błędy sędziego w tych doliczonych 3 minutach były takie, że az się wierzyc nie chce. Jeden wielki chaos a w tym miotający sie sędzia, który ewidentnie stracił głowę.
Ja to mialam przeczucie pisząc juz pare meczy temu, że sędziowie sie nie spisują na tych mistrzostwach...
xtalciax - 2008-06-13 08:39 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez Luba
(Wiadomość 7867247)
Własnie. Co innego przegrać czy zremisowac w grze, no, człowiek popsioczy ale przełknie... Ale ta wczorajsza końcówka meczu powinna byc pokazywana przyszłym sędziom jako przykład negatywny, jak sie sedziować nie powinno. Błędy sędziego w tych doliczonych 3 minutach były takie, że az się wierzyc nie chce. Jeden wielki chaos a w tym miotający sie sędzia, który ewidentnie stracił głowę.
Ja to mialam przeczucie pisząc juz pare meczy temu, że sędziowie sie nie spisują na tych mistrzostwach... a szczególnie nieszczęśliwi są sędziowie z Anglii :mad: tak jak ten drugi 'artysta' co to na MŚ pokazał 3 żółte kartki :cool:
i uważam że fifa powinna wprowadzić tego drugiego sędziego głównego, za bramką, z elektroniczną powtórką wyjaśniającą dyskusyjne sytuacje :rolleyes::cool: ale oczywiście "nieee, bo to zabije piękno futbolu" :cool::mad: sranie w banie :mad: piękno futbolu to jest wtedy jak drużyna przegrywa 2:0 a potrafi wygrać 3:2, a błędy sędziów nie urozmaicają widowiska. No ale wtedy skończyłaby się 'pomoc' gospodarzom, faworytom sędziego i układy :cool:
mimi_77 - 2008-06-13 08:44 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Zgadzam sie. ale az zal. druga polowa była dobra i gol wisiał w powietrzu a kiwka Rogera poprostu powaliła mnie na kolana. jeszcze jeden brazylijczyk by sie przydał do naszej reprezentacji. moze wtedy bysmy cos wygrali na tych mistrzostwach, moze chociaz ćwierćfinał ;)