xtalciax - 2008-06-13 09:00 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez mimi_77
(Wiadomość 7867346)
Zgadzam sie. ale az zal. druga polowa była dobra i gol wisiał w powietrzu a kiwka Rogera poprostu powaliła mnie na kolana. jeszcze jeden brazylijczyk by sie przydał do naszej reprezentacji. moze wtedy bysmy cos wygrali na tych mistrzostwach, moze chociaz ćwierćfinał ;)
znając Nasze szczęście to sędzia techniczy by go nie wpuścił na boisko bo miałby nieodpowiednie buty :cojest: nie no żal:cool:
tass822 - 2008-06-13 09:04 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
ajjjjj!!!!!! ale jestem zła! wściekła!:baba: i juz nic w ogóle nie powiem!
tylko to.... to dla sędziego::gun:
agacior89 - 2008-06-13 09:06 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
1. Piłka nożna mnie nie obchodzi. Jestem jedną z tych pesymistek. Polacy przegrali. A ja an to: "a nie mówiłam?"
2. niech żyje polska kultura! Chociaż meczy nie oglądałam, wynik poznałam wyłącznie po jednym okrzyku radości za oknem i głośnych przekleństwach jakoś pod koniec meczu. Zaraz idę gdzieś, bo mnie nosi- co druga osoba na gadu, w galerii sypie słowami albo zdjęciami. Volens nolens wiem jak wygląda ten cały sędzia, jak wygląda z zakrwawioną głową i co o nim myślą polacy. Chcąc być na przekór, uważam ze nie ma się czym podniecać. grożenie mu śmiercią w galerii an gronie to już nawet nie jest żenada.
Dokąłdnie, kiedy polacy zaczną brać odpowiedzialność? Już wiem, że zgobrowiczowskie oskarżenie "Tu nikt za nic nie jest odpowiedzialny!" jak najbardziej odnosi się do polaków. Cholera, czy naprawdę jestem jedyną, która nie podnieca sie euro, nie wierzy w Polskę, nie lubi piłki nożnej, nie ogląda meczów i nie rozumie tego szumu? :(
magda_aparatka - 2008-06-13 09:15 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
nic sensownego nie przychodzi mi do głowy mimo tych kilku godzin, które minely od wczoraj :(
poprostu te same epitety...ten sam żal... i ja uwazam, ze czepiac sie naszych teraz nie ma co... ze mogli wczoesniej zaczac walczyc. pewnie, ze by mogli, ale gdyby ślepy kapeć stronniczy trochę pomyślał to i tak byśmy wygrali... i byc moze nie mielibysmy szans z Chorwatami...ale mielibysmy jeszcze kilka dni nadziei. pięknych nadziei... a nie nieprzespanej nocy.
normalnie nie mogłam spać do 2 XDD jak juz emocje zaczely schodzic to poprostu znowu sie poplakalam... juz lezac w lozku, bo dotarło w koncu do mnie, ze mozemy sie pakowac :( koniec
i mam nadzieję, że Nimecy przebiją swój wynik z San Marino (13:0) i oprostu wypi#@!$% ich na Księżyc. z całego serca życze im tego.
byliczka - 2008-06-13 09:15 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria Agacior nie jesteś jedyna bo jeszcze ja :) Od razu powiedziałam że nie wyjdą z grupy. I nie wyjdą. A co do zdjęć sędziego na naszej klasie. Cóż żal to jest mało.
laylaaa - 2008-06-13 09:17 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
świetnie, szkoda tylko, że ludzie zapominają o naszym niesłusznie uznanym golu - Austria też może się burzyć. :rolleyes:
sine.ira - 2008-06-13 09:21 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez phdwao
(Wiadomość 7866624)
A ja sądzę,że to wina łysego który w ostatniej sekundzie akurat MUSIAŁ szarpać przeciwnika i jajo:/
Zgadzam się :) Po co było tak zagrywać w ostatniej w zasadzie akcji w meczu ? Bez sensu.
Cytat:
Napisane przez asiulkaa
(Wiadomość 7866701)
Problem w tym że sędzia miał bardzo wybiórcze postrzeganie, bo widział jak Polacy faulują, a tego farbowanego blondyna z austriackiej drużyny już nie- najpierw uderzył naszego piłkarza a potem w tej przepychance też nie omieszkał ciągnąć piłkarzy.
Cóż, trzeba było brać pod uwagę konsekwencje swojego zachowania. I co z tego, że Austriak był też napastliwy? Trzeba było nie dać się sprowokować. Konsekwencje mogły być łagodniejsze, ale okazały się akurat najsurowsze.
Cytat:
Napisane przez byliczka
(Wiadomość 7867062)
Porażka była winą Poldiego, remis sędziego? A kiedy Polacy zaczną brać odpowiedzialność za rozgrywane mecze? :confused:
No dokładnie :D Zawsze jest CZYJAŚ wina, jakieś nieszczęście z zewnątrz. Ale nie oszukujmy się - nie mamy dobrych piłkarzy i tyle. Najbardziej wkurzają mnie u nich niedostatki techniczne, słaba kondycja, bark strategii, częste błędy taktyczne...A to przecież zawodowi sportowcy, zarabiają ogromną forsę - nie powinni schodzić z boiska praktycznie. Żeby pojechać na Euro z taką cienką kondycją ? Niepojęte. Jeżeli nawet Benhakker (czy jak on się tam pisze) nie daje rady wycisnąć z tych facetów gry na jako takim poziomie, to uważam, że panowie się do tej roboty po prostu nie nadają. Tylko Boruc pokazał klasę w meczu z Austrią. Brawa dla niego.
xtalciax - 2008-06-13 09:22 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez magda_aparatka
(Wiadomość 7867631)
nic sensownego nie przychodzi mi do głowy mimo tych kilku godzin, które minely od wczoraj :(
poprostu te same epitety...ten sam żal... i ja uwazam, ze czepiac sie naszych teraz nie ma co... ze mogli wczoesniej zaczac walczyc. pewnie, ze by mogli, ale gdyby ślepy kapeć stronniczytrochę pomyślał to i tak byśmy wygrali... i byc moze nie mielibysmy szans z Chorwatami...ale mielibysmy jeszcze kilka dni nadziei. pięknych nadziei... a nie nieprzespanej nocy.
normalnie nie mogłam spać do 2 XDD jak juz emocje zaczely schodzic to poprostu znowu sie poplakalam... juz lezac w lozku, bo dotarło w koncu do mnie, ze mozemy sie pakowac :( koniec
i mam nadzieję, że Nimecy przebiją swój wynik z San Marino (13:0) i oprostu wypi#@!$% ich na Księżyc. z całego serca życze im tego.
własnie tak stronniczy że aż za bardzo :eek: zawsze widac w meczu że sędzie jest bardziej za jedną lub drugą drużyna ale nie robi takich przewałów na oczach tysięcy ludzi:rolleyes:możecie naskoczyć na mnie że szukam teorii spiskowych, ale po rozmowach z kilkoma osobami dochodzę do wniosku, że musiał mieć przyzwolenie 'z góry' na taki cyrk :cool: Szwajcaria już odpadła z rywalizacji, więc niech chociaż Austria się troszke pocieszy :cool:. Bo to co 'sędzia' robił w ostatnich minutach meczu to było tak ewidentne na stronę Austrii, ze wątpię że SAM podjąłby takie ryzyko, gdzyby nie wiedzieł ze nic mu nie zrobią bo ma plecy:cool:. dziwić się ze pzpn to szambo jak w piłce n aświatowym poziomie takie cuda wianki...:rolleyes:
Selekcjonerka - 2008-06-13 09:22 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez nice6irl
(Wiadomość 7866802)
Jest już wątek o euro. Po co było zakładać kolejny?
Gdzie? Wczoraj Wizaż się zawieszał, szukałam i nie znalazłam. Jeżeli chodzi Ci natomiast o mój wątek, już go zedytowałam (to była pomyłka).
________________ Co do meczu - jeszcze się nie otrząsnęłam, kierują mną emocje, więc, póki co, lepiej komentować nie będę. :mad:
Ale miło mi, że aż tyle z Was podziela moje zdanie. :-p
beti33 - 2008-06-13 09:24 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Nawet jakbyśmy utrzymali wynik 1-0 to żeby awansować dalej i tak musielibyśmy wygrać z Chorwacją i liczyć na to, że Austria wygra z Niemcami :)
cochonnetta - 2008-06-13 09:24 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
wczoraj byłam mega wkurzona , dzisiaj już mi przeszło.
najważniejsze jest to, ze zagraliśmy dobry mecz. Pokazaliśmy klasę :ehem:. Moim zdaniem najkorzystniejsze by było wycofanie się Polski i pokazanie, że mamy gdzieś to całe skorumpowane Euro.
agacior89 - 2008-06-13 09:27 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
I jeszcze coś co mnie zdziwiło- ładnych mamy czarnych w polsce :D (dizisj w radiu zet słyszałam Beatę Tyszkiewicz ze owszem ten Rejakiśtam przystojny jest, ale "ja myślałam ze w polskiej drużynie powinni grać Polacy". tez tak myślałam. Moze byłam nawina?
Byliczka, ze Toba to już 3 osoby w Polsce, kto da więcej?
sine.ira - 2008-06-13 09:28 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez agacior89
(Wiadomość 7867554)
Cholera, czy naprawdę jestem jedyną, która nie podnieca sie euro, nie wierzy w Polskę, nie lubi piłki nożnej, nie ogląda meczów i nie rozumie tego szumu? :(
Nie jesteś :) Ja uważam, że współczesny futbol mało ma wspólnego ze sportem - wszystkim i wszystkimi rządzi forsa. Robi się z tych piłkarzy nie wiadomo jakie gwiazdy, tabloidy włażą im do łóżka, podniecają się ich panienkami, no po prostu smutek i żal jak się na to wszystko patrzy !!! Wydaje mi się, że ci faceci to już nie tyle sportowcy co menadżerowie swoich wizerunków i fortun. Ci co mają trochę talentu i dobrych trenerów - błyszczą. Reszta, tak jak nasi piłkarze, udają, ze błyszczą. Czy wiecie, że organizuje się szkolenia dla piłkarzy z teatralnego, przesadnego upadania, żeby umieli symulować faule? Gdzie tu sport pytam ? I to szafowanie barwami narodowymi, hymnem... Przesada.
tass822 - 2008-06-13 09:32 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
4 załącznik(i/ów)
zobaczcie dziewczyny co się dzieje na stronkach, na których ludzie wrzucają swoje zdjęcia... takie jak te, są praktycznie u każdego w galerii. to chyba mówi samo za siebie:
asiulkaa - 2008-06-13 09:34 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez sine.ira
(Wiadomość 7867676)
Cóż, trzeba było brać pod uwagę konsekwencje swojego zachowania. I co z tego, że Austriak był też napastliwy? Trzeba było nie dać się sprowokować. Konsekwencje mogły być łagodniejsze, ale okazały się akurat najsurowsze.
Faktycznie konsekwencje trzeba ponosić i jestem za karaniem i to ostrym bo to co się dzieje na boiskach przestało być sportem, jednak należy karać po kolei wszystkich od samego początku meczu, a jeżeli przez większość meczu nie zauważa się ciągnięcia za koszulki i kopania, a robi się to na dwie minuty przed końcem spotkania, powtarza się wolne i dyktuje karny to coś jest jednak nie w porządku.
magda_aparatka - 2008-06-13 09:35 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
6 załącznik(i/ów)
dobra na rozluznienie emocji ... dodam fotki WAGs ;P dojckowych. oczywiscie tyc h nowych, bo stare znamy juz na pamiec ;)
Sarah powiedziała, ze Schweini jest wazniejszy niz jej kariera hahahaa... hipokrytka do kwadratu xD dziwne, bo tak m isie wydaje, ze wczesniej była nikomu nieznana modelką a teraz niedosc, ze jest znana to jeszcze dostala angaz w tv XD
Laska Trochowskiego o mnie rozwala po całosci caly czas. a myslalam, ze juz mnie nie zdziwi xDD btw to ta obok 'Trochowskiej' to właśnie Porno-'Jansen' ;)
i Schnixi!!!!!! :D jeeeeeest :) :winko:
fotki: 1 - Enke 2 - Rolfes 3 - Melanka XDD 'Trochowska' i Julia (Jansen) 4,5,6 - Sarah + Berndi :D
asiulkaa - 2008-06-13 09:38 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867686)
możecie naskoczyć na mnie że szukam teorii spiskowych, ale po rozmowach z kilkoma osobami dochodzę do wniosku, że musiał mieć przyzwolenie 'z góry' na taki cyrk :cool: Szwajcaria już odpadła z rywalizacji, więc niech chociaż Austria się troszke pocieszy
Zgadzam sie z Tobą, podobnie zresztą było w Korei też w kolejnych meczach tak sędziowano żeby tylko jak najdalej zaszła.
kochana-plotkara - 2008-06-13 09:38 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez laylaaa
(Wiadomość 7867647)
świetnie, szkoda tylko, że ludzie zapominają o naszym niesłusznie uznanym golu - Austria też może się burzyć. :rolleyes:
Czemu niesłusznie?!
Cytat:
Napisane przez agacior89
(Wiadomość 7867731)
I jeszcze coś co mnie zdziwiło- ładnych mamy czarnych w polsce :D (dizisj w radiu zet słyszałam Beatę Tyszkiewicz ze owszem ten Rejakiśtam przystojny jest, ale "ja myślałam ze w polskiej drużynie powinni grać Polacy". tez tak myślałam. Moze byłam nawina?
Byliczka, ze Toba to już 3 osoby w Polsce, kto da więcej?
On już jest Polakiem :-p Zresztą był już wątek o narodowościach na EURO. Dla nas pierwszą bramkę na EURO strzelił Brazylijczyk, a nam pierwszą bramkę na EURO strzelił Polak :rolleyes:
tass822 - 2008-06-13 09:40 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867686)
własnie tak stronniczy że aż za bardzo :eek: zawsze widac w meczu że sędzie jest bardziej za jedną lub drugą drużyna ale nie robi takich przewałów na oczach tysięcy ludzi:rolleyes:możecie naskoczyć na mnie że szukam teorii spiskowych, ale po rozmowach z kilkoma osobami dochodzę do wniosku, że musiał mieć przyzwolenie 'z góry' na taki cyrk :cool: Szwajcaria już odpadła z rywalizacji, więc niech chociaż Austria się troszke pocieszy :cool:. Bo to co 'sędzia' robił w ostatnich minutach meczu to było tak ewidentne na stronę Austrii, ze wątpię że SAM podjąłby takie ryzyko, gdzyby nie wiedzieł ze nic mu nie zrobią bo ma plecy:cool:. dziwić się ze pzpn to szambo jak w piłce n aświatowym poziomie takie cuda wianki...:rolleyes:
ja na Ciebie nie naskoczę bo uważam tak samo. Czy sędzia odważyłby się na takie sędziowanie, gdyby ktoś za nim nie stał? Watpię. Najzwyczajniej w świecie bałby się podjąć takie decyzje ze względu na konsekwencje...
sine.ira - 2008-06-13 09:41 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez asiulkaa
(Wiadomość 7867799)
Faktycznie konsekwencje trzeba ponosić i jestem za karaniem i to ostrym bo to co się dzieje na boiskach przestało być sportem, jednak należy karać po kolei wszystkich od samego początku meczu, a jeżeli przez większość meczu nie zauważa się ciągnięcia za koszulki i kopania, a robi się to na dwie minuty przed końcem spotkania, powtarza się wolne i dyktuje karny to coś jest jednak nie w porządku.
Cóż...trzeba było nie stwarzać możliwości do takich posunięć sędziego. Nie mówię, że sędzia był sprawiedliwy. Bo nie był. Ale...nie przez niego przegrali ten mecz. Przegrali przez swoją nieudolność i błędy. Ten ostatni błąd kosztował ich najwięcej. A można było spokojnie go nie popełnić :) Tym bardziej jak się zna wagę sprawy i jest zawodowym piłkarzem. kochana - plotkaro (fajny nick :D) - mówi się, że ten gol dla Polaków był ze spalonego.
xtalciax - 2008-06-13 09:46 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez asiulkaa
(Wiadomość 7867826)
Zgadzam sie z Tobą, podobnie zresztą było w Korei też w kolejnych meczach tak sędziowano żeby tylko jak najdalej zaszła.
Cytat:
Napisane przez tass822
(Wiadomość 7867852)
ja na Ciebie nie naskoczę bo uważam tak samo. Czy sędzia odważyłby się na takie sędziowanie, gdyby ktoś za nim nie stał? Watpię. Najzwyczajniej w świecie bałby się podjąć takie decyzje ze względu na konsekwencje...
no własnie:cool: ale mamy ciche przyzwolenie góry na 'pomoc' gospodarzom:cool: było to już na MŚ 2002, potem na Mundialu w Niemczech nie bo byli na tyle dobrzy, ze sami sobie radzili :ehem: a teraz historia zatacza koło :rolleyes::cool: przykre
laylaaa - 2008-06-13 09:47 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez sine.ira
(Wiadomość 7867856)
mówi się, że ten gol dla Polaków był ze spalonego.
otóż to.
ponoć sędzia zauważył to dopiero na powtórce, stąd tamto uznanie strzału Austriaków.
wykrasana - 2008-06-13 09:51 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Mi już złość przeszła :(
Cóż czasu nie cofniesz.
tass822 - 2008-06-13 09:52 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Boże... wszędzie ta niesprawiedliwość! Nawet na głupiej Eurowizji nie wybiera się najlepszej piosenki tylko głosuje się na sąsiadów. A na Euro 08 sędzia pomaga gospodarzom. Bo jak to, gospodarz mógłby nie przejść dalej???
Gdzie ta sprawiedliwość? Czy kiedykolwiek będzie?
Dziewczyny, powiedzcie mi, czy ten sędzia miałby jakieś konsekwencje, gdyby Polska wycofała się teraz (jak niektórzy sugerują, aby tak zrobili Nasi)? Może wtedy ktoś by zwrócił na to uwagę? (choć wydaje mi sie to mało prawdopodobne, no ale może akurat?)
buulina - 2008-06-13 10:02 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Ale przecież Austria ma tyle punktów co my:cool: i wątpie, żeby walczyli jeszcze o 'coś' z Niemcami.. heh. Jeśli już tak uparliście na sędziego.. to moim zdaniem widzac, że austria juz nie wygra chcieli zapewnic bezpieczne miejce niemcom To jeszcze nie nasza liga niestety:rolleyes:
liquefy - 2008-06-13 10:04 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867686)
własnie tak stronniczy że aż za bardzo :eek: zawsze widac w meczu że sędzie jest bardziej za jedną lub drugą drużyna ale nie robi takich przewałów na oczach tysięcy ludzi:rolleyes:możecie naskoczyć na mnie że szukam teorii spiskowych, ale po rozmowach z kilkoma osobami dochodzę do wniosku, że musiał mieć przyzwolenie 'z góry' na taki cyrk :cool: Szwajcaria już odpadła z rywalizacji, więc niech chociaż Austria się troszke pocieszy :cool:. Bo to co 'sędzia' robił w ostatnich minutach meczu to było tak ewidentne na stronę Austrii, ze wątpię że SAM podjąłby takie ryzyko, gdzyby nie wiedzieł ze nic mu nie zrobią bo ma plecy:cool:. dziwić się ze pzpn to szambo jak w piłce n aświatowym poziomie takie cuda wianki...:rolleyes:
No nie wiem...może po prostu każdy sędzia z Anglii musi coś odwalić zawsze. Tak jak kiedys jeden pokazał trzy żółte kartki, tak teraz inny musiał odgwizdać faul, którego nie było.
xtalciax - 2008-06-13 10:07 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez buulina
(Wiadomość 7868033)
Ale przecież Austria ma tyle punktów co my:cool: i wątpie, żeby walczyli jeszcze o 'coś' z Niemcami.. heh. Jeśli już tak uparliście na sędziego.. to moim zdaniem widzac, że austria juz nie wygra chcieli zapewnic bezpieczne miejce niemcom To jeszcze nie nasza liga niestety:rolleyes:
ale tu nie chodzi o to czy coś ugra :rolleyes: po prostu gdyby nie ten wczorajszy karny, (bo z NIemcami nie mają szans raczej) to gospodarze zostaliby bez gola i bez punktu a to takie niepoprawne politycznie :rolleyes::cool:
wiesz ciężko się nie 'uprzeć' na sędziego który odwala takie cuda :cool:
mav - 2008-06-13 10:09 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867305)
a szczególnie nieszczęśliwi są sędziowie z Anglii :mad: tak jak ten drugi 'artysta' co to na MŚ pokazał 3 żółte kartki :cool:
i uważam że fifa powinna wprowadzić tego drugiego sędziego głównego, za bramką, z elektroniczną powtórką wyjaśniającą dyskusyjne sytuacje :rolleyes::cool: ale oczywiście "nieee, bo to zabije piękno futbolu" :cool::mad: sranie w banie :mad: piękno futbolu to jest wtedy jak drużyna przegrywa 2:0 a potrafi wygrać 3:2, a błędy sędziów nie urozmaicają widowiska. No ale wtedy skończyłaby się 'pomoc' gospodarzom, faworytom sędziego i układy :cool:
a powiedzcie mi jak ju o zoltych mowa za co kartke dostal Krzynowek:confused: :cool:
buulina - 2008-06-13 10:10 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
oj ciezko, ciezko ja tez chciałam mu czymś przywalić:D Ale pomijajac ten incydent nie graliśmy rewelacyjnie, owszem druga połowa była duzo lepsza.. ale co z tego jesli nie dała.. jesli wykorzystalibysmy sytuacje podbramkowe to nawet ten cholerny karny by im nie pomogl
xtalciax - 2008-06-13 10:10 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez liquefy
(Wiadomość 7868048)
No nie wiem...może po prostu każdy sędzia z Anglii musi coś odwalić zawsze. Tak jak kiedys jeden pokazał trzy żółte kartki, tak teraz inny musiał odgwizdać faul, którego nie było.
no ja bym to widziała jako pomyłkę sędziowską gdyby chodziło o te jedną sytuajcę :ehem: ale za dużo tych błędów i zbiegów okoliczności na korzyść Austrii w ciągu całęgo meczu i ostatnich 5 minut:rolleyes:. I nie wierzę że sędzie jest aż takim głąbem, albo sam z siebie był tak bardzo za Austryjakami :confused:
a sytuacji nie wykorzystują czasami lepsze drużyny od Polski :/
tass822 - 2008-06-13 10:11 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez liquefy
(Wiadomość 7868048)
No nie wiem...może po prostu każdy sędzia z Anglii musi coś odwalić zawsze. Tak jak kiedys jeden pokazał trzy żółte kartki, tak teraz inny musiał odgwizdać faul, którego nie było.
to niech takich sędziów zachowają sobie dla siebie :-p a na tak wielką imprezę piłki nożnej dają naprawdę wykwalifikowanych i obiektywnych. Sędzia nie powinien mieć żadnych uprzedzeń, żadnych faworytów (a jeśli nawet w głębi duszy ma-to nie pomaga im) Taki jest prawdziwy sędzia. A ten Angol to sędzia kalosz :D
mav - 2008-06-13 10:13 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867686)
własnie tak stronniczy że aż za bardzo :eek: zawsze widac w meczu że sędzie jest bardziej za jedną lub drugą drużyna ale nie robi takich przewałów na oczach tysięcy ludzi:rolleyes:możecie naskoczyć na mnie że szukam teorii spiskowych, ale po rozmowach z kilkoma osobami dochodzę do wniosku, że musiał mieć przyzwolenie 'z góry' na taki cyrk :cool: Szwajcaria już odpadła z rywalizacji, więc niech chociaż Austria się troszke pocieszy :cool:. Bo to co 'sędzia' robił w ostatnich minutach meczu to było tak ewidentne na stronę Austrii, ze wątpię że SAM podjąłby takie ryzyko, gdzyby nie wiedzieł ze nic mu nie zrobią bo ma plecy:cool:. dziwić się ze pzpn to szambo jak w piłce n aświatowym poziomie takie cuda wianki...:rolleyes:
a mnie sie wydaje ze Polska wogole byla/jest nie mile na EM widziana...jakbyscie slyszeli niemieckich ,zreszta Luba wczoraj przytoczyla, az msuialam glos wylaczyc:mad:
xtalciax - 2008-06-13 10:14 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez tass822
(Wiadomość 7868113)
to niech takich sędziów zachowają sobie dla siebie :-p a na tak wielką imprezę piłki nożnej dają naprawdę wykwalifikowanych i obiektywnych. Sędzia nie powinien mieć żadnych uprzedzeń, żadnych faworytów (a jeśli nawet w głębi duszy ma-to nie pomaga im) Taki jest prawdziwy sędzia. A ten Angol to sędzia kalosz :D
Amen:ehem:
buulina - 2008-06-13 10:14 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez liquefy
(Wiadomość 7868048)
No nie wiem...może po prostu każdy sędzia z Anglii musi coś odwalić zawsze. Tak jak kiedys jeden pokazał trzy żółte kartki, tak teraz inny musiał odgwizdać faul, którego nie było.
ale własnie mnie to dziwi.. bo w lidze angielskiej czasem strasznie się fauluja, a sedziwoe pozwalaja grac dalej..a tu takie cos odgwizdał Hah przypomniało mi sie jak Pan sedzia na wisle 12 kartek wlepił, to było przegiecie:D
Teraz jak już napisała jedna z wizażanek, nasi kibice będą wielce brani za tych najgorszych .
xtalciax - 2008-06-13 10:17 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez mav
(Wiadomość 7868133)
a mnie sie wydaje ze Polska wogole byla/jest nie mile na EM widziana...jakbyscie slyszeli niemieckich ,zreszta Luba wczoraj przytoczyla, az msuialam glos wylaczyc:mad:
no też odnosze takie wrażenie ze wszyscy robią z Nas 'sierotkę marysię' :rolleyes::cool:co to przypadkiem tam trafiła. A prawda jest taka że nie awansowaliśmy fuksem, tylko z 1 miejsca w grupie, pokunując Portugalię u siebie, później z nią remisując i wychodząc z grupy która wcale taka łatwa nie była:ehem:
pink69 - 2008-06-13 10:18 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Wy na serio myślałyście,że my możemy cokolwiek wygrać ?:>
Przezabawne są sondy w necie-kto wygra euro 2008 i wygrywa Polska. CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM -pytanie nie jest o Twoje marzenie a oto kto wygra :lol:
kochana-plotkara - 2008-06-13 10:18 Dot.: Euro 2008: mecz Polska-Austria
Cytat:
Napisane przez sine.ira
(Wiadomość 7867856)
Cóż...trzeba było nie stwarzać możliwości do takich posunięć sędziego. Nie mówię, że sędzia był sprawiedliwy. Bo nie był. Ale...nie przez niego przegrali ten mecz. Przegrali przez swoją nieudolność i błędy. Ten ostatni błąd kosztował ich najwięcej. A można było spokojnie go nie popełnić :) Tym bardziej jak się zna wagę sprawy i jest zawodowym piłkarzem. kochana - plotkaro (fajny nick :D) - mówi się, że ten gol dla Polaków był ze spalonego.
W sumie się zgadzam, że to też poniekąd wina piłkarzy, ale dobry mecz zagrali, to nie ma też co uogólniać że spartaczyli wszystko. Chodzi mi tylko o to, że w meczach takiej rangi sędzia nie powinien w doliczonym czasie, w powtórce robić takich 'mecyji' jak karny tylko porozdawać żółte kartki co napewno by piłkarzy postawiło do pionu:rolleyes:
(dziękuje :D) No jak dla mnie to nie było spalonego, gdyż piłka odbiła się od bramkarza, a wtedy zaczyna się jakby nowa akcja i nie można mówić o spalonym, chyba że źle widziałam i nie odbiła się od bramkarza. Ale i tak przed Rodżerem stał jeden z obrońców Austrii więc jak dla mnie spalonego nie było:rolleyes: Ale dobra, nie kłócę się bo nie oglądałam, ani nie czytałam żadnych analiz meczu - jak narazie buduje swoje zdanie na własnych spostrzeżeniach z wczoraj :)
Teraz jak już napisała jedna z wizażanek, nasi kibice będą wielce brani za tych najgorszych .
kurcze, naprawdę.... teraz jeszcze na potworów wychodzimy :confused:
tass822 - 2008-06-13 10:21 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
a tak na marginesie :) słyszałyście, że Leo za wspaniałą grę nagrodził Boruca i dał mu 2 dni wolnego, żeby mógł w Warszawie odwiedzić żonę i zobaczyć pierwszy raz synka :)
Luba - 2008-06-13 10:21 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Własnie gadłam z sasiadem zza płotu i on do mnis mówi: ale wczoraj sedzia przegiął w waszym meczu... a potem stwierdził, że niemcy wczoraj chyba przez sen grali :D Lubię tego sąsiada :D Za to nadal nie znoszę niemieckich dziennikarzy. Tak poza tematem: wiecie co, ludzie tak między sobą to potrafią się dogadać, mnie jeszcze złe słowo ze strony zadnego Niemca nie spotkało. a jak cos wysmarują w gazetach albo w telewizji usłyszę jakis "kwiatek" to sie nóz w kieszeni otwiera. Media naprawdę zrobiły sobie tutaj z Polski takie podsmiechujki, ze to niby nie wiadomo jak się na mistrzostwa dostaliśmy. Az cos człowieka trafia.
A wracając do sędziowania, to jak grali szwajcarzy, to byłam w szoku, ze sędzia im nie sprzyjał. Moim zdaniem momentami wyraxnie faworyzował turcje. Ale tam był jeszzce deszcz taki jak potop...
Teraz jak już napisała jedna z wizażanek, nasi kibice będą wielce brani za tych najgorszych .
kibice się spisali.. było ich mniej.. a austyjakow w ogole nie było słychać.. Juz nie wspomne o siatkówce bo tam to kibice sa najlepsi:D
nie wiem czy ochrona mu pomoze:D
kr0pka - 2008-06-13 10:23 Dot.: EURO 2008- czyli Wizaż kibicuje!
Cytat:
Napisane przez xtalciax
(Wiadomość 7867305)
a szczególnie nieszczęśliwi są sędziowie z Anglii :mad: tak jak ten drugi 'artysta' co to na MŚ pokazał 3 żółte kartki :cool:
Graham Poll :ehem: Ale wtedy się cieszyłam, bo Simunic dostał 3 kartki i Chorwacja dalej była w grze w całości.
Cytat:
kibice się spisali.. było ich mniej.. a austyjakow w ogole nie było słychać..
Ja tam widziałam tylko stojących Austriaków, żadnego młynu ani okrzyków, niczego. Za to Polska się spisała. :yes: